The Woottrain är fel fordon

Var hos Jeffrey i helgen, där drog jag bland annat på mig smärta i en viss kroppsöppning (då halsen, Jeffreys helvetesförkylning var jag inte immun mot). Men det är inte det jag ska prata om, dels för att det är svårt att på ett underhållande sätt beskriva frustrerat gameplay i 12hx2 straight och dels för att det här bara ska leda upp till något annat (och för att jag är så medveten om vad jag skriver så kan jag berätta att det här är utfyllnad). Det intressanta hände istället när jag skulle åka därifrån. När mor plockat upp mig så frågade jag standardfrågan:

 

"Vad har ni gjort i helgen då?"

"Nä, inget speciellt, någon film på TV"

"Nähä okej"

"BTW, vi köpte en ny bil i förmiddags"

"Woot?!"

 

Det kom lite plötsligt. Visst visste jag att en ny bil var på väg. Men det var flera veckor eller månader kvar tills ett sånt beslut skulle fattas. Men efter en titt i någon bilaffär (heter det bilaffär? låter fel) under förmiddagen så slog dom till på en golf -11. Idag fick vi hem den, riktigt fin sak.

 

Blir inte mycket att köra den dock. Inte för långt kvar tills jag flyttar.


Kommentarer
Johanna

vart ska du flytta?

och vad ska du göra där?

2010-09-17 @ 08:53:01
Strumpmannen

Till örebro/umeå/göteborg



Studiesyfte. Vart beror på hur det går på höstens högskoleprov.

2010-09-17 @ 09:31:58
http://strumpmannen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Här skriver du vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0