Baba oh rly?

 

Ungefär så känner jag mig varje gång syrran bestämmer sig för att gå hemifrån (no offense Lisa). Det betyder nämligen att anslutningshastigheterna kommer att bli markant bättre. Syrran är nämligen en bandbreddsavfallsbrunn så det bara skriker om det. Man kan sitta och spela eller till och med slösurfa för att sen märka på minuten när lisa slagit på sin dator. Inte roliga grejer när man sitter med sin Carl Gustav portabel raketkastare och tittar ut genom ett fönster och siktar på en fiende på andra sidan gatan när lagget plötsligt slår till. Plötsligt står man en halvmeter till vänster och tittar inte alls ut genom fönstret längre och raketen smäller rakt in i de fula tapeterna och du stryker med i den snabbt expanderande gasen.

 

Händer mig jääääämt.


Kommentarer
Jéfri

Tror min Carl Gustav -> Repairtool -> Carl Gustav in i tanken var snäppet tråkigare än ditt exempel.

2010-09-09 @ 06:39:44
claudia

rolig bild x)

2010-09-09 @ 07:14:58
http://qlaudiia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Här skriver du vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0