Varför jag inte blir av med mina pengar

  • Jag är oförmögen att göra ett impulsköp. Har jag planerat att köpa något så står jag dessutom oftast en halvtimme i butiken innan jag köper det bara för att få in "rätt feeling"
  • När jag är ute och blir sugen på att köpa något att äta så brukar jag inte ha råd/ ha med mig plånboken. Alternativt så har jag plånboken, räknar hur mycket jag har på mig, ser att jag har råd och blir äcklad av det. Jag tappar suget så att säga.
  • När jag faktiskt blir av med pengar så är det relativt ofta för att jag råka tappa dem bakom TV-bänken eller något (vad jag gör bakom TV-bänken är min ensak). Sen när jag hittar dem är jag rik igen.

Kommentarer
Johannes

eller i skåpet... :)

2010-09-01 @ 13:51:08

Skriv din kommentar här:

Här skriver du vad du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0